FAQ - veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

In het geval een bestelling nog niet gereed is gemaakt voor verzending kunnen wij in sommige gevallen jouw bestelling annuleren zodat
je een nieuwe bestelling kunt plaatsen.

Als het product immers al gereed is gemaakt voor
verzending raden wij jou aan om een nieuwe, juiste bestelling te plaatsen.

Neem zodra je de verkeerde bestelling ontvangen hebt
contact met ons op per e-mail (info@puresupremestore.nl)
en wij zullen jou daarna het retourlabel en alle informatie die je
nodig hebt sturen. Het geld van de verkeerde bestelling ontvang je daarna zo snel
mogelijk terug zodra het product in goede orde ontvangen is.

Is de productprijs op jullie website inclusief
belastingen?

Ja, de productprijs die bij het product staat is
inclusief alle belastingen zoals btw.

Heb ik garantie?

Ja, op al onze producten (behalve handgemaakte producten zoals
kaarsen) heb je 2 jaar garantie. Deze garantie is alleen geldig bij normaal gebruik
van producten. Normale slijtage valt hier niet onder.

Hebben jullie een bezoekadres?

Wij hebben op dit moment geen bezoekadres, wel een opslagruimte. Wij hebben
onze volledige focus gelegd op het digitaal aanbieden en verkopen van onze
producten. Met als doel het voor jou als klant zo eenvoudig mogelijk te maken
om je producten te zien en te bestellen.

Hoe gaan jullie om met privacy en klantgegevens?

Wij hanteren een strikt en streng beleid als het gaat om jouw persoonsgegevens. Wij voldoen volledig aan de wet en zorgen dat jouw privacy gewaarborgd blijft. Hierdoor hoef je je geen zorgen te maken en kun je met een gerust hart onze webshop bekijken en de producten die je wilt bestellen.

Wat verkopen wij?

Wij verkopen producten voor jouw huis en tuin. Denk
hierbij aan tuinmeubelen, meubelen voor in je huis zoals tafels en banken, maar
ook decoratie om je huis mee op te vrolijken met producten zoals kaarsen.

Wat moet ik doen als ik een product niet is zoals je
verwacht?

Stel je hebt een product besteld, en dit product is niet
zoals je had verwacht. In dit geval heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van
jouw product.

Stuur een mail naar info@puresupremestore.nl , zet in de
mail je ordernummer en bestelbon en wij zullen jou het retourlabel sturen en alle informatie die je verder nodig hebt.

Stuur je product niet zonder akkoord en bevestiging
vanuit ons terug. Graag het product in originele verpakking terugsturen.

Wat moet ik doen bij een kapot geleverd product?

Stuur ons binnen 48 uur een mail nadat je het product
ontvangen hebt. Voeg in de mail foto’s van het defecte product, je ordernummer
en bestelbon en wij gaan zo snel als mogelijk een passende oplossing zoeken.

Mail ons naar info@puresupremestore.nl

Wat moet ik doen als het product niet compleet is?

Stuur ons binnen 48 uur nadat je het product ontvangen
hebt foto’s van het product en de ontbrekende delen. Gelieve duidelijk te
melden wat er ontbreekt.

Voeg in de mail je ordernummer en bestelbon toe.

Mail ons naar info@puresupremestore.nl

Wat moet ik doen als ik een product niet ontvangen
heb?

Als je een product niet ontvangen hebt, neem je zo snel mogelijk contact met ons op.

Stuur ons een mail naar info@puresupremestore.nl , vermeldt hierbij je ordernummer en bestelbon en wij gaan onderzoeken waar je product op dat moment is.

Wat kost retourneren?

Als je het product terug wilt sturen in de bedenktijd omdat het bijvoorbeeld niet is zoals je verwacht had rekenen wij in de meeste gevallen retourkosten. In het geval dat een product beschadigd bij jou binnenkomt, of er een gedeelte van een bestelling ontbreekt uiteraard niet.

Hoe gaat het terugbetalingsproces?

Als een product met ons akkoord en bevestiging is
teruggestuurd zullen wij jou zo snel mogelijk terugbetalen. Nadat het geretourneerde product of producten zijn ontvangen, wordt de bestelling
gecontroleerd.

Als de bestelling gecontroleerd en ontvangen is, in de
staat zoals jij het product ontvangen hebt, betalen wij het product zo snel
mogelijk terug.

Hoe snel heb ik mijn geld terug?

Het product moet eerst netjes retour zijn ontvangen en zijn gecontroleerd. In de periode daarna ontvang je zo spoedig mogelijk je geld terug.

Wat kost verzending?

De meeste producten verzenden wij gratis. Op dit moment rekenen wij alleen op onze kaarsen verzendkosten.

 

Wat gebeurd er na mijn bestelling?

Na jouw bestelling gaan wij zorgen dat jouw product zo
snel mogelijk klaargemaakt wordt voor verzending, zodat het product snel bij
jou bezorgd wordt. Doorgaans is het bestelde product, of producten, binnen 1
tot 5 werkdagen bij jouw thuis.

Hoe snel ontvang ik het product?

Meestal 1 tot 5 werkdagen na jouw bestelling. In sommige gevallen als het bezorgingsbedrijf het enorm druk heeft kan het iets langer duren.