Bestellen & Retourneren
Onze producten worden doorgaans binnen 1 tot 5 werkdagen na jouw bestelling geleverd. Uitzondering daargelaten bij drukte bij het bezorgingsbedrijf.
Retourneren
Wij willen je allereerst enorm bedanken voor je vertrouwen en bestelling op Pure Supreme Store. Ondanks onze grote zorg om zo goed als mogelijke foto’s en productomschrijving te maken, kan het helaas voorkomen dat een bestelling niet is zoals je had verwacht, of een bestelling ergens tijdens het verzendproces beschadigd is geraakt.
Tot wanneer heb ik bedenktijd op mijn artikelen?
De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 14 dagen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen nadat je de aankoop ontvangen hebt, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden.
Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.
Het terugsturen van een artikel
Als het product je niet bevalt, kapot is gegaan tijdens de levering, of als het gaat om een product wat kapot is gegaan binnen het garantietermijn zullen wij jou een retourlabel sturen en alle informatie die je nodig hebt voor het retourneren. Stuur je product(en) niet zomaar terug, zonder dat wij daar jou akkoord en informatie voor gegeven hebben.
Welke artikelen kunnen niet geretourneerd worden?
Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Indien het artikel niet geretourneerd kan worden staat dit bij de product omschrijving.
Dat geldt bijvoorbeeld voor beperkt houdbare artikelen zoals voeding, bloemen, kranten of tijdschriften. We aanvaarden ook geen retouren van hygiënische of sanitaire artikelen, gevaarlijke materialen, of brandbare vloeistoffen of gassen.
Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* Cadeaubonnen
* Sommige producten voor gezondheid en persoonlijke hygiëne
Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig. Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant tenzij anders aangegeven.
In bepaalde gevallen wordt er geen terugbetaling gedaan.
* Artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken, en waarbij dit niet aan ons te wijten is.
* Artikelen die niet binnen een periode van 14 dagen na levering worden teruggestuurd.
Terugbetalingen) Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd. Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.
Beschadigde doos
Indien je doos kapot is aangekomen verzoeken wij je vriendelijk om een mail naar ons te sturen. Lever hierbij foto’s aan en doe dit binnen 48 uur na ontvangst. Wij zullen hierover contact opnemen met het desbetreffende postverwerkingsbedrijf.
Beschadigd artikel
Is je artikel beschadigd aangekomen? Meld dit aan ons binnen 48 uur na ontvangst per email. Zorg dat je foto’s maakt van de beschadig(ingen) en vermeld hierbij duidelijk het mankement of probleem met alle bestelgegevens. Een melding na 48 uur (na ontvangst) kunnen wij niet meer in behandeling nemen.
- We vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen. Als je een artikel wilt ruilen tegen hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar info@puresupremestore.nl
Verlate of ontbrekende terugbetalingen
Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening. Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je creditcard. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is. Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken. Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@puresupremestore.nl.
De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel in de bedenktijd omdat je het artikel bijvoorbeeld niet leuk vindt, zijn voor jouw rekening. Retourkosten worden niet terugbetaald. Als de bestelling beschadigd was aangekomen, niet compleet was of het garantie betreft, nemen wij de retourkosten voor onze rekening.
Een vervangend artikel is in de meeste gevallen binnen 1 tot 4 werkdagen bij jou. Uitzondering wegens drukte bij een bezorgingsbedrijf zijn daargelaten.
Als je ons een artikel stuurt met een waarde van meer dan € 75, overweeg dan een verzendservice met een traceeroptie of een verzekering. We geven geen garantie dat we je teruggestuurde artikel zullen ontvangen.